Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Sønnen vår er veldig sliten etter bhg. Er akkurat fyllt 3 år. Kom hjem fra bhg kl. 15.30 og sovnet i bilen og sov til 18.00, spiste middag, og nå har han allerede sovnet på sofaen i pysjen for kvelden. Skal sies at han hadde stått opp kl. 06.00 hos tanta si i dag da. Men, ellers kan han gjerne sove 2-3 timer etter bhg, spise middag, for så å sovne etter 2 timer igjen. Flere med slitne barn etter barnehagen her???
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Sunniva har vært veldig mye sliten de siste ukene, men så har vi jo nå også funnet ut at hun er syk og at det er derfor hun er helt kaputt. Hvis han har et høyt aktivitetsnivå er det jo ikke rart han blir sliten:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Han er jo ingen propell heller, og ikke den som hopper rundt og bærer seg, men leker vel jevnt og trutt hele dagen i bhg.. Blir bekymret jeg! Skal sies at han har hatt feber tidlig denne uken, og kanskje er litt småtufs men.. Håpe Sunni er på bedringens vei snart da vennen.. Lille goingen!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Kanskje du skal få sjekket blodprosenten hans? Sunni var 9,6 forrige dagen så kanskje ikke rart hun er sliten. Jeg håper også hun snart er bedre og at diagnosen er helt feil. Satser på det:) Klæm
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 HVilken diagnose? Ja, men han er helt i slaget ellers da.. hmm hmm.. Noen flere med slitne barn etter bhg her??
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Mine kan være litt sliten, men ikke så sliten som du beskriver nei. Er dette vanlig for ham, eller bare nå i dag/siste dagene? Kan jo være han brygger på noe?
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Han har alltid sovet mye, og hatt et godt sovehjerte.. Dette begynte vel etter at han sluttet å sove lur i bhg, og har pågått i en ca. 2 mnd? Hvis det skjer spennende saker, at vi får besøk osv. så klarer han å holde seg våken da. Men, han sov ikke lur igår, var hos tanta si og niesen min og stod opp kl. 06.00 til morgen idag... Blir veldig bekymret jeg nå!!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Vår lille som blir tre om en mnd er sliten etter bhg. Men om han sovner etter bhg sovner han ikke til kvelden. Derfor må vi bare holde han i gang. Kl 18.30 er han i seng å sover til rundt halv åtte. Blir nok bedre når vår`n kommer. Lettere å være ute på ettermiddagen Husk det er slitsomt for små kropper å være i bhg....som en arbeidsdag det vettu
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 nei dt høres ik normalt ut sjekk md spesialt.. homorpat.
Ksenia & Anjem Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Ja Kevin er høyt og lavt i barnehagen, og er fullstendig kaputt når han kommer hjem...
Ksenia & Anjem Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Ja Kevin er høyt og lavt i barnehagen, og er fullstendig kaputt når han kommer hjem...
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. mars 2009 Takker for svar. Han spiser veldig sunt i hverdagen, mye frukt, grønt, tran hver dag, fisk osv. og i bhg sier de at han leker så fint som bare det hver dag! Men, han vil ikke sove lenger i bhg, selv om han egentlig trenger det, fordi han mener på at bare bebiene sover lur!:-)) Så han er jo helt skutt når han kommer hjem.. Kjedelig å få så liten tid sammen, og jeg blir jo ordentlig bekymret.. men, takker for svar.
cherry coke Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Tror dette er helt normalt. Jenta mi var sånn en liten periode. Hun kunne sovne stående nesten=) Snakket med flere av mødrene i bhg og de hadde samme opplevelsen. Dette begynte da hun begynte på stor avdeling (3+) og aktivitetsnivået var mye høyere enn det hun var vant til fra småbarnsavdelingen. Men det gikk over etter noen uker. Nå skal det sies at jenta mi er veldig aktiv i bhg, klarter høyt, løper fort og kjenner ikke etter at hun blir sliten før hun faktisk setter seg ned=) Spør de andre foreldrene i bhg om de opplever det samme? Og om du er bekymret er det bare å ta kontakt med legen.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Om ikke tulla på snart 3 får luren i barnehagen er hun utslitt. Kan også sovne i bilen så legge seg ved 18 tiden. Så mye gøy i barnehagen når man kommer hjem merker de hvor slitene de er =0)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2009 Ok, tusen hjertelig takk for svar. Ja, det er jo så mye som skjer i bhg.. Mannen har beroliget meg litt også, så jeg er roligere nå, hi hi. Takk igjen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå