Gå til innhold

Jeg vurdere og flytte fra samboeren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eier ingenting, han eier bil hus lån absolutt alt, jeg har som sagt ingenting. Lurer litt på når nav hjelper deg og finner en leilighet, får jeg velge sted eller må jeg bare tar det jeg får? Skal bo i samme by som bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har han gjort deg ettersom du vil flytte fra han og alt? (litt nysjerrig her...)

Skrevet

Jeg har null følelser for han, har hatt det sånn lenge,han reiser mye bort i jobben,og jeg savner han ikke engang mens han er borte..Er helt dødt...Vi har også en sønn sammen på 10 mndr.

HI

Skrevet

Har hatt det som deg skjønner du. Har en gutt på 9 mnd. her.

De siste to ukene så har ting begynt å bedre seg i forholdet, etter at jeg tok meg en laang prat flere kvelder på rad med han. Gikk i dypet og fant ut hvorfor jeg hadde slike tomme følelser. Føler mye mer for han nå og familielivet er også bedre. Det er ikke uvanlig at det blir slik når man får barn. Mange som har gått fra hverandre også. Gi det litt tid sier nå jeg. Trist både for gubben, deg og barnet..

Skrevet

Hva er grunnen til at du vil at nav skal finne en leilighet til deg? Voks opp og ta ansvar for ditt eget liv. Ønsker du å leie en leilighet leter du i utleiannonser og skaffer deg den leiligheten du selv vil ha på egenhånd.

Skal du ha en sosialleilighet må ta til takke med det du får.

Jeg anbefaler deg å sette deg ned å snakke med samboeren din. Kansje kan problemene løses. Følelser vil komme og gå i alle forhold. Og det å få barn er en belastning på et forhold. Kanskje dere kan ha utbytte av samtaler på familievernkontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...