Gå til innhold

Inspirert av mitt eget innlegg: Bæsjer dere offentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det ikke, med mindre jeg må. Prøver å holde meg til jeg kommer hjem, men enkelte ganger så må man.. Rart at det skal være vanskelig å bæsje offentlig, alle bæsjer! Til å med Kongen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix. Jeg holder meg. Årelang trening har gjort at jeg klarer å holde meg veldig, veldig lenge. Holder meg selv om jeg har løs mage, eneste unntak var da jeg hadde vært i afrika og fått parasitter. Da måtte jeg gå på senteret ved et par anledninger, men det var jo bare vann uansett.

Skrevet

må jeg, så må jeg. ja jeg bæsjer om jeg må det.

Skrevet

Må jeg, så må jeg.

Skrevet

prøver så godt jeg kan å unngå det, men må jeg så må jeg

Skrevet

...om det er et hjemlig eller et offentlig do, så driter jeg i det.........

Bokstavlig talt ;)

Skrevet

er nøden stor nok.......så, ja

Skrevet

Hehe, aldri. Kroppen min ser ut til å være programmert til å ikke måtte nummer to ute. Eller når jeg er hos andre. Så i den andre tråden at det var ei som ikke bæsjet på 2 uker når hun var på ferie, jeg har også gått i ca. 10 dager uten å bæsje på ferie, men ikke frivillig! Herregud noe så plagsomt. Bra er det heller ikke. Ellers liker jeg å bæsje en gang per dag, om morgenen, men det ser dårlig ut nå som jeg er gravid og ikke røyker og drikker kaffe:/ Jaja, svarte litt mer enn nødvendig jeg. Snakket meg helt bort i bæsjens verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...