Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg gjør det ikke, med mindre jeg må. Prøver å holde meg til jeg kommer hjem, men enkelte ganger så må man.. Rart at det skal være vanskelig å bæsje offentlig, alle bæsjer! Til å med Kongen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Nix. Jeg holder meg. Årelang trening har gjort at jeg klarer å holde meg veldig, veldig lenge. Holder meg selv om jeg har løs mage, eneste unntak var da jeg hadde vært i afrika og fått parasitter. Da måtte jeg gå på senteret ved et par anledninger, men det var jo bare vann uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 må jeg, så må jeg. ja jeg bæsjer om jeg må det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 prøver så godt jeg kan å unngå det, men må jeg så må jeg
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 ...om det er et hjemlig eller et offentlig do, så driter jeg i det......... Bokstavlig talt
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Hehe, aldri. Kroppen min ser ut til å være programmert til å ikke måtte nummer to ute. Eller når jeg er hos andre. Så i den andre tråden at det var ei som ikke bæsjet på 2 uker når hun var på ferie, jeg har også gått i ca. 10 dager uten å bæsje på ferie, men ikke frivillig! Herregud noe så plagsomt. Bra er det heller ikke. Ellers liker jeg å bæsje en gang per dag, om morgenen, men det ser dårlig ut nå som jeg er gravid og ikke røyker og drikker kaffe:/ Jaja, svarte litt mer enn nødvendig jeg. Snakket meg helt bort i bæsjens verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå