Gå til innhold

hvordan sluttet dere og amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini sluttet selv. Ristet på hodet og sa nei når han fikk tilbudt pupp.

Skrevet

jeg holder på å trappe ned. ammer morgen og kveld..han er veldig glad i pupp då det går litt sakte fremover..

Skrevet

hørtes jo enkelt ut, ettåringen min elsker den fortsatt :( litt rådvill..

Skrevet

Hm. Her ble det veldig naturlig liksom.. Trappet gradvis ned mens jeg økte gradvis på med fast føde. Tror det gjorde det lettere at småen var vant til pupp ca hver fjerde time, slik at vi på det tidspunktet aldri ammet innimellom.. så vidt jeg husker. Det var ikke så mye kosesuging på den tiden. Det var ikke mot hans vilje, han ba aldri om mer heller da.

Så det gikk liksom av seg selv.

Men fremdeles er han vilt begeistret for melk (selv om den kommer fra en ku:)

Skrevet

Vi sluttet da småen var 19 mnd og da sa jeg bare til ham at det var slutt på pupp. Han var skikkelig lei seg men i løpet av et par dager var det over.

Skrevet

ligger ofte bare og koser hun til meg da...må prøve og slutte snart..

Skrevet

Jo, det blir jo slitsomt etter hvert. Så store barn super i seg sinnsyke mengder melk :-/

Skrevet

Han ville rett og slett ikke ha. Bagynte med å nekte på dagtid, og tok kun på kveld og morgen. Sluttet så med kveldspuppen, og etter et par uker var heller ikke morgenpuppen interessant.

Sluttet helt når han var ca 9,5 mnd.

Skrevet

Jeg ammet leeenge, sluttet helt ved 21 mnd.

Så han styrte det selv, ble mindre og mindre interessert, den siste måneden var det bare bittelitt kveldspupp. På slutten bare annenhver kveld ca.

Slapp noen problemer med melkespreng m.m på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...