Gå til innhold

I dag har jeg kosa og kosa =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bært og byssa,kosa og hysja,og er helt kaputt kjenner jeg ;o)

Guri så gøy det begynner å bli med to små tuller å kose med.Redselen er nesten borte.Jeg kan la lille sove uten å sjekke pusten hvert minutt. =)

Storesnupp er så snill og god med den lille at det er helt rørende å se.Hun har alt glemt at hun var alene tror jeg.hehe.I dag fikk jeg studert den lille snuppa litt.Å hun er veeeeeldig lik sin storebror.Hun er rett og slett nesten en liten kopi.Å det er ikke bare jeg som sier... =) Å di store studerende øya,di er der di å.Godt,vemodig og topp på samma tid dette =)

Men jeg ble solgt da det kom et sjeivt smil mot meg.Da var mormor rett og slett solgt =)) jeg er i mormor modus di lux

Nå har jeg begynt å strikke et flerfarva koseteppe den lille raketten skal få.Kjolen til storesøss ble ferdig i går.Ja detta går unna gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig MS :-))) Herlig at du er begynt å bli litt roligere, men skjønner godt at du er redd når hun sover. Sorgen tar tid og tiden legger ikke alle sår, men sårene blir mindre med tiden. Utrolig koselig med barnebarn da? Tenker meg det, det er noe eget det å bli bestemor.

Så heldig de er som har en mormor som strikker :-)))))))

Skrevet

Åh så nydelig lesing!!!

Nå ble jeg helt varm om hjertet....så deilig for deg at du klarer å nyte mer enn du er redd, selv om den redselen naturlig nok sitter i deg.

Og du, hun er jo prikk lik nesten. Englegutten som kom først og som satte sine dype spor i mormorhjertet. Det er magisk:) Og vakre er de alle tre:-)

Du er heldig og jeg gleder meg sammen med deg!!!

Fortsett og nyte disse vakre små:-)

Skrevet

Redselen vil nok alltid være her. Men jeg er mer rolig nå. Tørr å nyte med en gang. Å bare det gjør godt.

Jeg sier,alle gode ting er 3. Hun er som sendt fra himmelen.=) Så lik,så god,og så høylytt.hehe.

Tenk at jeg har to små tuller som skal gi meg massevis av glede =)

Di 2 åra har satt sine spor. Mye vondt,men nå mye godt.

Å snart legger jeg ut skrytebilder på fb =D må bare finne usb kabelen først.hehe.

Skrevet

Ja visst er det deilig og bare snuse inn deilig babylukt... så fortsett med kosingen du:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...