Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-mistral-s.html
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Gikk litt fort der :-) Har falt litt for denne, men er usikker på hvordan den er i praksis, noen med erfaringer å dele? Gjerne med hardbagen også, altså erfaringer med denne.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde vanlig Mistral med softbag til min yngste og var strålende fornøyd med den. Tenker litt på Mistral S hvis jeg skulle få flere, men er litt skeptisk til de små hjulene foran... grus og snø og sånn derre, vettu. Mistral er en super vogn! Liten og lett, tar liten plass i bilen, god å trille.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Ja, jeg har tenkt på det, men så er det lite steder vi skal gå med grus, og med en gang vesla blir litt større skal vi flytte til et sted hvor det knapt er snø om vinteren. Blir evt litt første året når hun er baby, men da kan vi jo evt låse hjulene. Liker liksom alt annet med vognen, men så er det jo forskjell på å se på og sikle etter en vogn og faktisk ha erfaring med den i praksis da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå