MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 har idag hadd sånne mens smerte liknende smerter baki ryggen som gjør at jeg liksom får vondt i magen...er 26+2 ....føles som mensensmerter...pluss at magen blir hard føles d som...de holer på i ti min ca så blir d bedre ens tund så kommer d tilbake..er dette kynnere? Ringte føden og de sa at de trudde d var vanlig...kynnere eller voksemseter osv..men er det det? Skulle ringe tilbake hvis de ble værre eller ikke gav seg...men vet ikke hvor lenge jeg skal vente og hva some r værre...:S
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2009 ingen som kan svare ??
Ooops I did it AGAIN Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Synes det høres ut som kynnere jeg. Jeg har sånne, men varer kanskje ikke så lenge som 10 min hver gang. Noen dager verre enn andre. HAr lite å si om jeg er i aktivitet eller ikke. Hadde ca 15-20 i løpet av en dag for noen uker siden og da var jeg til en ekstra kontroll. Gynekologen ville måle livmorhalsens lengde for å sjekke at ikke kynnerne "gjorde" noe.. Dette for å ha et utgengspunkt dersom det fortsatte like ille. Er ikke like ille nå Får bare legge deg litt ned og se om det ikke roer seg. Tror nok psyken har endel å så og dersom man engster seg, blir det verre.. Dessuten har du jo allerede kontaktet hjelp, så om du blir veldig engstelig kan du jo få det sjekket:)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 er nok kynnere ja frøken!! ;o) jeg har hatt sånne siden uke 12, men merker de forandrer seg og blir vondere desto lenger ut jeg kommer!!! jeg er jo 25+6 idag, og når j får de nå, og holder på med noe, må jeg stoppe opp og puste de ut..! men er visst heelt normalt får j beskjed om på st.olavs!!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 opplever det neste slik jeg oxo, men ikke så lenge som 10 min i gangen.. magen blir hard, åsså vond å trykke på,, Er det virkelig kynnere? er i uke 19
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 nej jeg vet jo ikke hva d er..fikk ikke noe annen forklaring enn at d er voksesmerter på føden..men d gjør vondt hele tiden...baki ryggen...kramper..som menskramper liksom...og d blir ltit bedre nå og da men er der hele tiden..hadd d i hele dag...synes d er ltit lenge nå men..d blir ikke værre da..føler meg også øm i underlivet..og har kjempe vondt nederst i magen...hmm..nej ikke vet jeg,..
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Hm.. Hvordan går det med deg da? Kynnere skal ikke gå bak i ryggen.. Gynekologen min sa at da måtte man iallfall sjekke at det ikke var gått over til rier. Og voksesmerter er ikke helt det samme da. Det kan jo være veldig vondt, men sitter jo helst i ene siden av gangen og kommer av at en enten snur seg for fort i senga eller reiser seg brått. Det kjenner man er strekksmerter.
Mamma_til_isabella Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har smerter som minner om mensmurringer i nedre del av mage og bakside av rygg. Fikk beskjed på sykehuset at dette var kynnere blandet med bånd som strakk seg. helt ufarlig sa de...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2009 Funnet ut svar på problemet da...uvi...hehe...dro til sykehuset på føden jeg da...virkleig ikke kjent noe så smertefullt før..men d gikk over etter jeg begynte åta pennicillinen jeg fikk i går..idag er d ikke vondt..merkelige greier..satt s¨langt opp til mg sa de..kunne faktisk kjenns ut som d samme som når riene starter ja..iikke rart jeg var bekymra..målte kynnere og spark og tok ul og ..hadde en de kynnere..men alt var fint..er ivettfall glad for at jeg fant ut hva d var...synes også kynnere i ryggen varlit drøyt..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå