Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en melding fra en som jeg har chattet litt på en sånn datingside. Vi har chattet ca. en ukes tid, så byttet vi tlf.nr. Han ringte meg og det var veldig hyggelig. Snakket sammen i 3 timer. Men dagen etter sender han meg en melding og der står det: god natt og henda over dyna :-). Jeg vet liksom ikke hva jeg skal synes.. Skal det liksom være morsomt? Elller er det på kanten siden vi overhodet ikke kjenner hverandre? Jeg er litt skeptisk og forsiktig, så kanskje jeg overreagerer?

Hva synes dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheheheheheheheheheh=) bare ler meg ihjæl =)

Skrevet

Ja, litt enig. Det er i grunn litt morsomt..men nevner man sånn i første meldinger?

 

HI

Skrevet

Det var det jeg tenkte på også...Jeg holdt på å le meg ihjæl når jeg leste innlegget ditt, men vet a søren hvordan jeg hadde reagert selv.....=) Svarte du på den da ?

Skrevet

thihi............. jeg tror jeg hadde tatt det somen flørtende spøk :)

Skrevet

Jeg svarte ikke så mye på den..god natt blablabla...visste ikke hva jeg skulle svare egetlig..

Skrevet

tror at jeg hadde blitt ganske overrasket... Har dere fortsatt kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...