Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har fått en melding fra en som jeg har chattet litt på en sånn datingside. Vi har chattet ca. en ukes tid, så byttet vi tlf.nr. Han ringte meg og det var veldig hyggelig. Snakket sammen i 3 timer. Men dagen etter sender han meg en melding og der står det: god natt og henda over dyna :-). Jeg vet liksom ikke hva jeg skal synes.. Skal det liksom være morsomt? Elller er det på kanten siden vi overhodet ikke kjenner hverandre? Jeg er litt skeptisk og forsiktig, så kanskje jeg overreagerer? Hva synes dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 heheheheheheheheheheheh=) bare ler meg ihjæl =)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ja, litt enig. Det er i grunn litt morsomt..men nevner man sånn i første meldinger? HI
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Det var det jeg tenkte på også...Jeg holdt på å le meg ihjæl når jeg leste innlegget ditt, men vet a søren hvordan jeg hadde reagert selv.....=) Svarte du på den da ?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 thihi............. jeg tror jeg hadde tatt det somen flørtende spøk
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Jeg svarte ikke så mye på den..god natt blablabla...visste ikke hva jeg skulle svare egetlig..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 tror at jeg hadde blitt ganske overrasket... Har dere fortsatt kontakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå