Gå til innhold

mmr vaksine idag og to timer senere 39 i feber

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk beskjed fra hs at feber ville evnt komme en-to uker etter vaksinen er satt. han hadde feber for en uke siden også, og da gikk han på antibiotika (mye sykdom i det siste). litt skeptsik bare siden han fikk vaksinen i dag og så plutselig feber....hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa su til hs at han var syk og fikk antibiotika sist uke? Mye tyder vel på at han ikke er helt frisk og ikke burde hatt vaksinen i dag. Jeg tror ikke dagens feber har så mye med vaksinen å gjøre, men i og med at han fikk vaksinen da han er syk vil bivirkningene (om 1-2 uker) antageligvis bli verre enn normalt.

Skrevet

jepp...var siste dag sist uke m antibiotika kur nr 2. hs vet dette, da han ikke tåler antibiotika så veldig godt. sist uke hadde han feber kun på kvelden, så kom forkjølelsen. han har vært frisk og rask hele uka og i dag, så ble litt skeptisk da feberen kom så plutselig. og nei, gir ikke paracett nei, formen hans er grei, men trøtt og slapp.

Skrevet

HS sa at de kunne få feber og utslett etter 1-2 uker til meg også men dagen etter fikk han utslett på hele kroppen og hadde litt feber i 2-3 dager på kvelden. Jeg gav han paracet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...