lego Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har en syk sønn som har ligget på sofaen i hele dag og sett på playhouse disney. Under middagen så begynte vi å snakke om Lazy Town, ikke spør om hvorfor, men uansett... Heter han: SPARTACUS, eller SPORTACUS??? Dere vet han i blå drakt som bor i luftskip oppe i skyene som driver å hopper og spretter rundt hele tiden....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Sportacus! ;-) Han er sporty, ikke sant! ;-)
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Hmm.. Jeg var sikker på at det var spartacus
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Men et kjapt google søk sier sportacus - funnet på lazytowns egen hjemmesiden, så da kan jeg vel ikke diskutere det mer :o/
lego Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 æsj og.... :s Da hadde sambo rett... Jeg får skylde på at jeg er sarping da se, og forbinder Sparta med sport... Trodde sparta var noen sporty grekere jeg... *hihi*
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Jeg heller også mot SparAcus, men kjenner jeg ble usikker nå her..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Men med et kjapt google søk så finner jeg ut at jeg har tatt feil.. Det er SpOrtacus.. http://www.lazytown.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå