lenes Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg tror jeg har fritidsproblemer.... jeg strikker og strikker og strikker... men nå har jeg nok gaver for mange år fremover. Er det noen der ute som trenger noe?
BabyBlue Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Fint om du kan forklare meg med teskje hvordan jeg kan strikke bukse....helt enkel.
lenes Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har vært inne på garnstudio.no og funnet en oppskrift på en bukse som er enkel og strikke. Mønsteret er også ganske enkelt å forstå. (Det er tips om både fellinger og økninger i oppskriften. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=19〈=no Prøv på denne og bare spør om det er noe du lurer på.
lenes Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 En ting jeg glemte å si..... Den kan fint strikkes med enkel tråd. Da gjelder garn som har en strikkefasthet på 19 masker pr. 10 cm.
PopUp Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Ja, har ille lyst på en Marius-genser, hehe ;o)
lenes Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke strikket den tidligere, men kan godt prøve. Hvilken str skulle du hatt den i? Send meg en melding med litt informasjon om hva du ønsker
lenes Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2009 Åj..... Jeg hadde glemt å hake ut for å kunne motta post på profilen min. Har ordnet det nå, så da kan du sende meg en melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå