Thunderstruck Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Skal få det i morgen,og lurer på om det er vondt..Og hjalp det deg i din situasjon? Og hvorfor fikk du det?
* 5 om dagen * Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 jeg har fått, og det var vondt ja, men det var vist da den ble riktig satt. fikk de i musklene i rygg/skuldre/nakke. men jeg ble sånn passe bra av de, men måtte til fysio også samtidig med kortison behandling. men er jo bare et stikk,og det går jo fort over...
Gulosten™ Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Det kommer jo helt an på hvorfor du skal få den... Jeg har fått i skuldra, helt jævlig vondt, armen ble umedgjørlig i mange dager etterpå. Fikk rundt albuen en gang, legen brukte barnenål og var kjempeflink til å stikke, gjorde ikke vondt i det hele tatt og jeg ble bra igjen med en gang. Begge disse var pga scenebetennelser. Siste gangen jeg fikk var mot allergi, intramuskulært i rumpa. Ikke vondt
Thunderstruck Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal få det i albuen pga tennisalbue..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå