Gå til innhold

Da joiner jeg dere her:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Termin i forhold til terminkalkulatoren her er 16. november!:) Gleder meg! Testet positivt i morges, 4 dager over IKM:) Heldigvis er jeg ikke kvalm ennå (bank i bordet)! Men har vært grusomt trøtt en periode... Håper spiren klamrer seg fast og at jeg får følge dere andre her helt fram til spiren er født:) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, grattis..håper vi blir mange her inne. lykke til. legeterminene min kommer til å være 16 nov også.. siden legene regner fra 1 dagsmens... men hadde el ca 5-6 dager senere, så blir litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det klaffet for deg også denne måneden, gratulerer!! :)

Synes at du hadde mange av de samme symptomene som meg, så da håpte jeg at det kom en positiv test i din retning også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Regner med legeterminen min blir litt tidligere siden de regner 28 dager, selv om syklusen min er 30 dager;) Gjorde iallfall det sist... Morsomt at jeg fikk følge deg over hit da, maeve:) Det var veldig spennende å følge med hvordan det gikk med deg. Blir spennende å følge deg og de andre her inne videre. Jeg håper alt går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går alt bare bra, har ikke noen andre plager enn tretthet og litt magemurringer, pluss at jeg fryser hele tiden. Men det kan jeg leve med :) Er første gangen for meg, så vet ikke helt hva jeg har i vente.. Håper bare at jeg ikke blir så kvalm..

Går alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njaaa... Begynte å bli skikkelig kvalm i går kveld, så lagde litt salt popcorn og det hjalp litt;) Men idag blør jeg mer:( Har jo hatt sånn småspotting i ei uke nå, men det har liksom vært at jeg har sett noe en gang om dagen... Men idag syns jeg det var masse... Man kan vel ikke få feil positiv test? Merker jeg blir litt usikker, jeg...

 

Godt å høre at alt er bra med deg. Håper du slipper unna den verste kvalmen:) Det var det jeg syntes var verst sist;) Men ble jo heldigvis fort kvitt den... Trøtthet og magemurringer er jo veldig greit å hanskes med;) Du må kose deg videre med graviditeten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...