Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 i stad kom to-åringen min ut av soverommet mitt med vibratoren min. ble paff med det første, så ikke hva det var han kom med først. så så jeg hva det var han kom med, da ble jeg litt sint på han. huff! stakkar liten, skjønte ingenting. fikk skikkelig dårlig samvittighet
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Sint på han?? For at du har slengt fra deg vibratoren din slik at en to-åring har fått tak i den? Du burde kanskje klart å lagt den et sted barnet ditt ikke kan få tak i den!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 ikke rett sint snarere til streng i stemmen, fordi jeg ble helt paff! den ligger ikke fremme sånn at det er bare å ta den, er ikke så dum!!! den lå under madrassen min..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Hehehe! For ikke så lenge siden sto datteren min på 2 år med vibratoregget mitt i hånda. Da vet man at det er på tide å få seg et nattbord med låsbar skuff!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 He he.., utrolig morsomt! Husker når jeg skulle flytte sammen med gubben, og svigers kom og hjalp meg med og pakke. Plutselig kom jeg på hva som lå i klesskapet mitt, og løp av gårde for å pakke selv :-) Det samme nå forrige helt, når mor hjalp meg medå sortere og kaste i pappeskene på loftet.. He he.., må le av tanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå