Gå til innhold

Laktoseintoleranse?


Min tur_78

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Noen her med spedbarn som har laktoseintoleranse?

Tulla mi på 2 mnd er akkurat begynt å prøve ut Nutramigen for å se om dette kan hjelpe henne.

Har hele tiden kavet veldig ved puppen, og er tydelig plaget. Gulper veldig, til tider oppkast og sprutgulper. Kan velte ut av henne. Er veldig utilfreds etter måltidene, (og helt til neste måltid, men blir bedre dess lenger det har gått siden mat) og sover minimalt. Sover noenlunde på nattestid, men ikke rart når hun er oppe 12-16 timer i strekk.

Noen andre med samme problemstilling? Hvor raskt kan vi forvente en endring på barnet når det starter opp med Nutramigen, dersom det er laktoseintolerant? Jenta mi er nå 2 mnd og har vært plaget helt siden fødselen stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme prøblem med min på 10 uker, og forige man også. Fikk ikke noe for det, det går over etterhvert. Veldig slitsomt når det pågår. Jeg gir flaske og erstatning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn som er laktoseintolerante men jeg er det selv og før jeg viste det var jeg veldig dårlig hele tiden og fungerte ikke i hverdagen, når jeg fant det ut og startet med soya/ris produkter og ble bedre med en gang! Det var fantastisk, ingen plager eller noe lengere. Så hvis det er det tulla di reagerer så så vil du se en forbedring med en gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...