nygift87 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er bare 4+4 men likevel ser jeg ganske forskjell.. har ikke sjans til å få igjen knappene på buksene min og mått ty til h&m og en mammabukse med strikk i livet. Synes det er litt flaut å få mage så tidlig... noen fler? Gleder meg til magen kommer ordentlig å jeg slipper å skjule den for omverden.. )
saa09 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjenner ikke noe på magen enda, men puppene. Føler at de klare allerede:-)
nygift87 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 hehe det føler jeg også har i hvertfall mye vondt i de hehe men det er jo bare ett godt tegn det da ) tenk om det er to her inne da...?
gullemitt09 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg sliter også med buksene, å går helst i joggeklær eller thigts... Er 5+5 i dag... Men det er nok bare luft, og et tegn på treg fordøyelse... =/ Men er helt rart, på kvelden blir magen ganske hard inni mellom, og trodde ikke det var mulig før vi var ganske langt på vei... Hehe... Kjenner det også på puppene... Må vell snart opp en bh.str... Noe mannen ikke har noe i mot. Men desverre er di så vonde at han får ikke noe glede av dem! hehe....
nygift87 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 ja tror det er mye luft hos meg også har hverdtfall en del magekinipe. og på kvelden står magen ut som en ballong hehe må le litt.. Kjenner igjen det der meg de ømme puppene ass, mannen min får ikke lov å komme borti de en gang nesten hehe.. går vel over det ) Fint det finnes joggeklær blir mye at det her også hehe )
VinterSol+2 Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 hehe, hormonmage kalles det. min hormonmage har vært så svær at jeg allerede har fått spørsmål om jeg er gravid flere ganger.. jeg er bare 11+4 nå.. men plutselig, i dag som jeg var litt klar for at nå kan folk bare spørre... så forsvant den! hihi. så jeg vet at den lille "hevelsen" jeg har nå, er the real thing.
gullemitt09 Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Gleder meg til jeg kan tenke den tanken =) Hehe... Nå går jeg bare med vie tunikaer og joggegensrer, alt etter anledning. Vill ikke ha det spørsmålet. Er redd jeg ikke hadde klart å lyve.... (er passe dårlig til det) =) hehe....
Mammaioktober Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Min mage har vært svært oppblåst i det siste, og jeg bare eeelsker å gå i comfy klær. Slik har den vært mye den siste tiden, men nå har jeg gått inn i uke 9, og føler at oppblåstheten er blitt mindre. Jeg føler likevel at det har skjedd noen forandringer helt nederst i magen og samboer syns at den har blitt litt "hard". Den har på en måte vokst biiiittelittegrann da Hehe
froeken Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 JEg er 8+3 og jeg er gjennomskuet av alle, så har ingen hemmeligheter rundt svangerskapet. Alle får nå vite at jeg er gravid. Hun ene på jobb i dag utbrøt mens hun studerte min (naturlig runde) mage; "Enn at æg ikkje såg det sjøl. Du har jo så fin en gravidmage." Da jeg fortalte at jeg kun var i 9. uke ble det stille. Jeg har litt overvekt å dra på, men er full av luft i magen så den er som en ball!
Lykkelig mamma:) Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er 6+5 og har fått større mage. Dette skyldes nok de 4-5 kg jeg har lagt på meg siden jeg må spise hver tredje time for å unngå å bli dårlig....
Tigerpote Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er 8+3 i dag, og kan kjenne en bitteliten hevelse nederst på magen. Den synes ikke og mannen min kjenner ingen forskjell. Resten av magen er ganske stor, luft og det at jeg knapt har vært på do de siste ukene....Blæ. Jeg gleder meg også til magen kommer, da kan jeg slippe den ut og slappe av uten å måtte trekke den inn hele tiden hehe..
Gjest eelis+spire Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er 8+4 og har for lengst gitt opp å holde graviditeten hemmelig. Puppene er svære, og magen er umulig å gjemme. Jeg har gitt opp jeans, så her går det kun i tights og joggebukser! Føler meg som en hval.
AngryBird Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Ojoj. Sto nettop på morran i dag å påpekte min flate, faktisk litt veltrente mage for samboeren min. Den blir nok aldri sånn igjen. Rart det der, om morran er den normal mens om kvelden eser den ut som en ballong!!!! Nå står den skikkelig ut selv når jeg ligger rett ut på rygg:p Gleder meg nesten litt te å få ekte mage..... Ikke bare masse luft, tihi!
nygift87 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2009 åååå jeg er glad jeg ikke er alene hehe, har følt meg så flau over at jeg har mage alt og sier til mannen min at jeg presser den ikke ut altså den bare er sånn hehe ;o) Tror det skal hardt la seg gjøres å holde dette skjult så lenge. Mamma vet jeg er gravid å hun bare "oi tenk om det er to der inne" hehe hun kunne se det veldig godt allerede. Er tilogmed ganske oppblåst om morgenen hehe jaja litt stas å da ;o) Gleder meg også til jeg får "ekte" mage hehe ;o) Gjerne noen fler svar ) morro å følge hverandre litt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå