stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har en gutt som skal opereres i morgen. Har fått beskjed om at han må være hjemme fra barnehagen hele neste uke. Legen på sykehuset sa at de ikke kunne skrive sykemelding på meg, mens noen da sier at jeg kan få fastlegen til å skrive sykemelding... Tror dere fastlegen gjør det? Blir jo håpløst å bruke alle sykt barn dagene på dette...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 du får høre med legen om det ikke finnes noe omsorgspermisjon eller lign som du kan bruke. lykke til med operasjonen.
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Jo, takk for det Får prøve å ringe fastlegen i morgen å høre hva de sier
Mille** Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Når jenta vår fjernet blindtarmen i Tyrkia i fjor, sånn at vi måtte være en ekstra uke der nede, måtte vi bruke sykt barn dagene våre ja. Evt kan man jo ta ulønnet perm, men det vil jo være dumt så lenge man har sykt barn dager å ta av. Men man forspør seg jo aldri, så det er jo bare å høre med legen din. ;o) Lykke til i morgen. )
It's all about me Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Med mindre du er syk får du nok ikke sykemelding.
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Nei, har jo mine tvil på at jeg får d, men er jo lov å høre Får bare alliere meg med besteforeldre ett par dager Pappan kan jo være hjemme da, men er selvstendig næringsdrivende og taper fort penger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå