~La luna~ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hei. Vi skal besøke min svigerfamilie i Argentina for andre gang i april, og j har lyst til å kjøpe med noe fra Norge.. Men, aner ikke hva.. De har aldri vært utenfor byen der de bor, og vet lite om Norge. Fattige og har ikke noe særlig.. Noen som kan gi meg tips? :-) Tusen takk ihvertfall. (husk at d ikke kan all verdens m plass... )
tommeliten og lillemy Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Ostehøvel. geitost og rørrospledd...
tommeliten og lillemy Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 hehe, fikk litt hjelp der. Røros mente jeg selvfølgelig. Takk til baby'n...
juhuuuu Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Bok om Norge. Det finnes på spansk også, og har masse bilder så det går an å vise og fortelle.
trillemamma Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Har de kalde vintre? Hva med noen strikkegensere, villmarksgensere, av den typen som Toska ofte har brukt.
lille sprelle Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 norsk sjokolade noe nyttig (kan være helt enkle ting!) (feks en god kniv e.l.)
~La luna~ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2009 Takk for gode tips! Brunost hadde vært moro å ta med, men usikker åssen den blir etter 20 timer i bagasjen.. men ostehøvel og melkesjokolade er ihvertfall med. Skal kikke etter bok ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå