White*Angel Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Nesten hver mnd, noen dager etter EL. Hovner livmortappen min opp. Det gjør sinnsykt vondt, og jeg klarer ikke og sitte en gang. Hva betyr dette egentlig? Kjennes også ut som alt av eggstokker knyter seg i en stor ball. Det er til og gråte av.. Hver gang jeg har det skulle jeg ønske at jeg har hatt dokter, men jeg tørr bare ikke å kontakte han. Er redd det kan være noe annet galt
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Dersom det gjør vondt å sitte, bør du vel snakke med lege.. Hvordan vet du at den er så hoven? Jeg pleier vanligvis ikke å ta på min, så kan godt henne den er hoven innimellom også. Kanskje du burde la den være litt i ro. Jeg vet mange kjenner på den for å sjekke om man er fruktbar etc, men det er ikke alle leger som synes det er like smart. Kan jo være den blir irritert? Lykke til, snakk med legen din, det er derfor h*n er der, for å hjelpe.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har det slik når jeg har EL. Vondt nesten uansett om man står, går, sitter, eller ligger. Verst å sette seg og reise seg opp. Men har du bakovervendt livmor, det har jeg, og tror kanskje derfor jeg får slik vondt når jeg har EL..?
White*Angel Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Har ingen aning om jeg har bakovervendt livmor :s
White*Angel Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 jeg er ikke tappetafser =p Men jeg har kjent når jeg har vondt at det er den som er hoven og fryktelig vond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå