Gå til innhold

Jeg kan vel reagere nå?! Plis svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett hovent ribbein som gjør att bevegeligheten min blir litt minsket pga smerte og hodepine/migrene. Skal til kiropraktor på mandag, kom ikke inn før. Jeg og x'en har ett helt greit forhold, og har lovet hverandre og stille opp hvis det skulle trengs med barnet.

Jeg ringte han isted og spurte om han kunne komme og ta over idag (baby 10 mnd) fordi jeg hadde så vondt. Babyen er 13kg, og eg syns det blir forferdelig tungt. Til svar fikk jeg ett klart nei, fordi han skulle treffe en kompiss og spise middag (han er forresten sammen med denne kompissen hver dag?)

Kan jeg være skuffet nå? Verste av alt er vel att den her x'en er intressert i og bli sammen med meg igjen.. As if..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannfolk har det altfor enkelt, Du skulle ikke vært nødt til å spørre. Du skulle ha sagt at nå trenger du han!

Skrevet

Legger ikke akkurat inn aksjer hos deg på den måten. Jeg hadde ikke engang spurt om han ville hente... Jeg hadde sagt: Du må komme å hente sønnen/datteren din for jeg er syk. Han burde avvlyse en middags avtale med en kompis. Jeg hadde blitt dritt sur. Har man fått barn medfører det et visst ansvar. JA... du kan få reagere. God bedring! Og lykke til på leting etter en ny mann;-)

Skrevet

Er så sinnsykt forbanna. Syns det er så egoistisk og ufattelig dårlig gjort... :( HI

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde omgangssyken i hele går, kastet opp med en gråtende unge ved siden av meg. Oppi det hele må jeg stå å lage middag til henne, helt forferdelig å stå å lage mat mens man er syk..

Ringt bf, var nesten på gråten og spurte om han kunne ha henne noen timer eller til dagen etter. Men nei, han pusser opp hjemme hos seg så der var det bare rot og luktet litt maling så det funket ikke.

Spurte om han kunne reise til foreldrene sine og ha henne der litt, men nei, de var i syden og han kunne ikke bare være der uten at de var hjemme. Herregud... Takk for hjelpen sa jeg bare og slang på røret!

Skrevet

Huff, ja jeg lurer på hva slags mannfolk jeg egentlig har fått barn med..

Skal ikke være så enkelt bestandig nei, håper jeg finner en flott mann en dag som er mer voksen til og ta ansvar for barnet sitt. HI

Skrevet

Jeg bare lurer litt.. ; Er det virkelig sånn at bf/eksene skal slippe det de har i hendene når dere ringer, fordi dere har barn med dem???

Greit at de må ta sin del av ansvaret, og må stille opp. Men dere kan da vel virkelig ikke regne med at de kommer løpende hver gang dere ringer? Så lenge de stiller opp til avtalt tid, og følger opp barna sine, så er de vel strengt tatt ikke så ille som dere sier?

Jeg skjønner at dere blir skuffet hvis det ikke passer, og at de i deres øyne kommer med en dårlig unnskyldning, men ærlig talt, da jenter!

Jeg synes det er litt mye "mannehets" her inne.. Kanskje det har noe med forholdet deres å gjøre? Man må gi og ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...