Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spent på om mannen husker...

I disse hormonelle tider er det nok det lureste....:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

Vi har bryllupsdag den 14.februar, på Valentiner dagen, så her får mannen så mye påminnelse om dagen lang tid i forveien at det skal godt gjøres å glemme det.. Han har gullfisk-hukommelse hva angår slike dager så måtte velge en slik dato for å ha håp om at den skulle bli husket. =)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!! :)

Kanskje lurt at mannen husker dagen ja, tvi, tvi... ;)

Skrevet

Har ikke den store troa på at han husker den,han er håpløs med datoer..

Men skal bli spennende å se:D for han BØR huske det...

Skrevet

Å jammen tror jeg at jeg får rett,ser ikke ut som det har lagt seg på minnet hans at vi faktisk har vært gift 5 år idag..

Kjenner jeg blir mer og mer oppeglet,er ikke mange datoer jeg forventer at han skal huske..

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :) vi hadde i går! ;) men vi begge hadde glemt det og kom på det på ettermiddagen.. han sa han husket det tidlig på morgenen når han våknet, og jeg sov, men han glemte det jo like etterpå.. jeg kom ikke på det før jeg så datoen på dataen! ;) hihi.. så vi lagde oss no god mat, så ble det kos alikevel ;) og i dag har vi vært forlovet i fire år, så vi har feiring to dager på rad her i huset.. :)

Skrevet

hehe, ja det er ikke så mye vi kan forvente av de derre mannfolka altså;) hehe.... håper dagen har vært bra og at kvelden + natten blir enda bedre;)

Skrevet

hihi...ja,får se hva natten bringer :D

Den eneste måten å gjøre det godt på haha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...