Randis Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Wisey stelleveske i i lærimitasjon. Står at det er Daddy`s diaper bag. Den virker kjekk til både mamma og pappa. Kjøpte den i svart og den fantes i brunt også. Barnas hus som hadde denne. Synes ikke prisen på 499,- var ille heller. Så nå kan jeg endelig slutte å google på stellevesker. Blir helt rar i nøtta av å ikke finne det man vil ha.. Litt hormoner også kanskje..
Peders mamma Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Har googla stellevesker på kryss og tvers...så ser den Godt å få enda en ting på plass
Randis Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Ble litt sprø noen dager her når det viste seg at den jeg hadde bestilt ikke var å få tak i. 30 dager igjen dvs. 10.april til termin idag. Følte med andre ord litt tidsnød slik at jeg er letta over at den er iboks nå. Har alt annet innomhus. Fikk tilogmed handlet to amme-bh i gigastr idag så jeg er virkelig klar for kalving nå. En annen fin stelleveske fant jeg på bebitio i Trondheim fra Little Company i lær, men føler jeg ble fornøyd idag med nyinnkjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå