Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 hjelp!!! vi har sex regelmessig(ca 3 ganger i uka). akkurat kommet seg litt etter vi fikk vårt første barn for 5 mnd siden. jeg mistet lysten under svangerskapet, så det har vel ikke vært mer enn en gang i uka siste 7 mnd. men som sagt, så er vi tilbake til 3 ganger i uka, og koser oss veldig. trodde jeg hvertfall..... for i går fikk han den ikke opp! dette har skjedd før da vi først ble sammen. vi hadde ikke sex de første 2 mnd vi var sammen fordi han var så nervøs at han fikk den ikke opp. men hva som skjedde i går da? blir det for ofte med 3 ganger i uka? er jo han som har mast om det, så skjønner ikke dette helt..... noen med lik erfaring?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Ikke rart den ikke vil opp, om dere stresser slik bare det skjer en gang;) Det i starten på forholdet, teller ikke med i dette. Slapp av. En mann er jo ikke en maskin;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 En mann kan få problemer med dette hvis han er sliten, eller har sykdommer som gjør det sånn at problemer dukker opp. Fks diabikere har problemer innimellom, og menn som tar medisiner for smerter som har muskelrelaskerende midler.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Her er det ikke problemet at den ikke vil opp, men at kona ikke vil... Heldig du som kan ha så ofte... Men tror dere ikke skal stresse sånn, hva med å bare kose litt og vente å se? Forresten - hva med å vente til morgenen etter - da står den skal du se!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Det er jo ikke unormalt at en mann ikke får den opp.... Som en annen skrev... de er jo ikke maskiner. Om det hender oss så bare flirer vi. Ingen av oss som føler noe på det. Idet det blir pinlig å unaturlig tror jeg sjansen for at det skjer igjen er mye større. Om du setter spørsmålstegn med hvorfor er det klart han får prestasjonsangst. Man burde være tryggere på hverandre enn som så i et parfohold synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Hvor gammel er han? Alder trenger selvsagt ikke være årsaken til problemet- men kan jo være en medvirkende faktor? Ellers spiller jo stress, søvnmangel, sykdom etc også inn. Kjæresten min og jeg har sex oftere enn én gang pr dag i snitt- altså temmelig ofte, med tanke på at vi begge har full jobb, barn, hus som pusses opp osv. I lange perioder går dette fullstendig på skinner- så kan det plutselig komme dager eller perioder der han ikke får den opp. Uten "logisk" forklaring, tilsynelatende. Vi forstår jo at det kan skyldes alt fra at at han har jobbet litt mer enn vanlig, at han har sovet dårlig, at han er 30 år (seriøst - tror faktisk dette er vanligere enn mange tror!), eller at kroppen hans rett og slett ikke "orker" sex så ofte. Vår erfaring er at det bare er å droppe å prøve å ha sex når dette skjer - heller kose masse med hverandre (og så skjer det kanskje likevel?), ikke ha fokus på "den"..... og så bare vente til neste gang - da går det sikkert bra! Ikke snakke om det, ikke ha fokus på det - det kan lett føre til prestasjonsangst for ham! Kos dere:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Han merker nok bare til at det er mindre søvn og energi å bruke av nå som dere har fått barn. Ikke stress med antallet ganger dere har sex. Skader ikke at det er to ganger en uke og tre en annen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå