It's all about me Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Å ta et par støvletter med for vid legg og sy en rett innfelling fra midt på leggen og opp for å gjøre de smale kunne da enhver ha gjort hos en skomaker og betalt mye mindre totalt. Trodde dette skulle være spesiallagede støvletter hvor det var smalt skaft opp hele veien. Nå poser de seg rundt ankelene og sitter som pølseskinn øverst, lekkert og supersexy. Venter på at par til og lurer på om jeg bare skal avbestille eller håpe på at de er bedre...
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk mine for en uke siden og er kjempe fornøyd!! Fikk først et par som ikke passet, men sendte de tilbake og fikk nye som passet helt perfekt! Er så lykkelig, har store legger og er umulig å finne støvletter som passer...
It's all about me Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Sukk, heldig du. Jeg hadde gledet meg så fælt til å få støvletter som sitter stramt rundt mine fyrstikker av noen bein. Men nei, dette hadde blitt finere å kjøpe et par billigere støvletter og få en vanlig skomaker til å sy de om. Har skrevet tilbakemedling på mail. Men det har tidligere brukt 9 og 11 dager å svare på helt vanlige spørsmål, så gidder ikke vente på svar om det virkelig er slik de skal være før jeg returnerer dem. Ikke var det likt sydd heller. Den ene var 1 cm videre øverst enn den andre.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Send de tilbake!! Jeg har opplevd kundeservicen på duoboots som super! Du behøver ikke å kjøpe støvletter som ikke passer eller sitter fint på deg!
It's all about me Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Nei, kommer nok til å returnere dem, skikkelig stygge var de på. Synes bare det er irriterende siden jeg jo da må betale returporto og taper 175 i porto jeg allerede har betalt.
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Kundeservicen vi fikk var og helt super! Og vi trengte ikke betale noe returporto, det gjorde selvsagt duoboots! Ring dem, det er lettere enn mail!
gerd Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har også fyrstikkbein og mine var super fine :--) Send dem tilbake du - hadde jeg gjort.
It's all about me Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 Synes telefonnummeret ser så skummelt ut, he he he. det er jo ikke norskt nummer og selv om engelsken min er god er min store skrekk at det skal dukke opp en ikke-norsk-snakkende i den andre enden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå