MammaTilToTette + spire Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Når er det vanlig at hode fester seg???
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Vet ikke helt hva som er vanlig, men på eg festet det seg i uke 31 og det sa jordmor at var veldig tidlig. Det skjer visst tidligere på førstegangs enn på flergangs, så det varierer nok veldig..
MammaTilToTette + spire Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Da stemmer det vel som legen sa til meg også idag. Barnet lå med hode nede, er 31+1 i dag:) så gøy!!
Perledykkeren Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 så gøy å vite Med mine to første så lå også hodet ned ganske tidlig, men det festet seg aldri. De ble likevel liggende slik og jeg har to fantastiske fødselsopplevelser bak meg
Endelig_mamma<3 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jm sa at de begynner å sjekke babiens leie etter uke 30, så alt etter det er vell normalt.. om de har lagt seg ned, betyr jo ikke at de har festet seg..
Mizz-Lene Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Førstemann festa seg i uke 33-34, andre i uke 38. Er i uke 36 nå og denne har ikke festa seg. Det er større plass i bekkenet etter man har fått ett barn. Var visst ikke uvanlig hvis nr to og tre ikke festa seg før fødselen satt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå