Gå til innhold

I dag fortalte jeg sjefen om graviditeten...


Skogshuldra

Anbefalte innlegg

Og det gikk over all forventning! Han gratulerte og sa at det var jo ikke overaskende, omstendighetene sett i betraktning. (jente i slutten av tyve årene med fast jobb i et par år osv...)

Jeg er jo ikke mer enn 5 uker på vei så jeg ønsket at han ikke sa noe videre ennå, men at jeg ønsket tilrette legging. Reiser mye i jobben min så ønsker ikke å fortsette med dette nå, og det forsto han veldig godt! Han kom med et par alternativer til hva jeg kunne gjøre, men sa jeg kunne tenke meg litt om før jeg tok noen avgjørelse! Og han skulle liste meg over i ny jobb uten for mye kungjøringer med det første.... Med andre ord kunne det ikke gått bedre... Så nå er jeg veldig lettet og lykkelig for at ting faller på plass en etter en ting.. :)

Så måtte bare lille vidunder holde seg der den er å vokse som den skal.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fortalt det til sjefen. Jed jobber i helsevesenet og har en del tunge løft som jeg ikke vil gjøre nå. Det gikk også veldig greit, har en real sjef!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgh ja det er en lettelse å få det overstått! Jeg har også fortalt til min sjef og det gikk greit det gitt. Problemet er at det er ca 100 (noe overdrevet) som har vært gravid det siste året ;-), men hun klarte heldigvis å glede seg over min lykke. Er litt usikker på hvordan det blir med jobben ellers. Må nok tilrettelegge litt - jobber med familievold og råker utfor noen gæringer innimellom kan man si........! Ja, ja det blir som det blir. Det viktigste er jo tross alt å få rodd i land dette svangerskapet, men vil gjerne forsøke å jobbe så lenge som mulig da jeg tror jeg kommer til å KLIKKE hvis jeg skal gå hjemme å suldre.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...