KarLuc +1? Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Lurer sånn på hvordan dem som vet hva det er, hvordan dere vil beskrive d?? Snakka me en veninne i dag, og ho sa at d varer bare 1 dag med smerter.. Og jeg trodde jeg hadde el på søndag, men har siden mandag hatt murringer/smerter i livmoren i 3 døgn no :s skjønner ikke dette jeg, er d el tror dere??
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei, nå kan jeg ikke med sikkerhet si at det er EL smerter jeg kjenner, men går ut i fra det. Og hos meg varierer det fra 1-4 dager med stikninger nederst i magen/livmora, ofte litt mer på høyre side. Har aldri veldig vondt, men bare slik at jeg legger merke til det.
KarLuc +1? Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 hmmm, oki forsinka el jeg da..... Men er d sånn at du kjenner d hele tiden hver dag??For d gjør jeg, uanset om eg går,står sitter eller ligger... har ikke hatt d sånn før, synes d bare er rart...
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Noen ganger kjenner jeg det jevn igjennom hele dagen, andre ganger ikke. Men er du egeltig forbi der du tror du skulle hatt EL? Kan jo forhåpentligvis være festesmerter da.. det hadde jeg sist, hadde skikkelige stikninger nederst i magen, og gjorde vondt å snu meg i senga, kjente at livmora vokste nesten, skikkelig rart.
KarLuc +1? Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 hmmm, er ikke sikker på noe ang syklussen lenger men går utifra at jeg skal være forbi el ja. hmmm, litt spent jeg no.. men er jo enda 12 dager til ikm..... så får se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå