Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har i dag vært hos fysioterapeut for å komme i gang med behandling av det jeg og fastlegen min trodde var bekkenløsning. Hun tok på diverse punkter forskjellige plasser på kroppen og i bekkenet. Hun sa at jeg hadde ikke utslag på noen av de plassene som slår ut ifm bekkenløsning, MEN jeg er utrolig øm og har veldig vondt (hylte når hun tok på disse punktene) i nedre del av ryggen og i lysken. Så nå skal jeg få treningsøvelser jeg kan gjøre videre i svangerskapet og råd i forbindelse med hverdagslige situasjoner. Fikk noen råd i dag hvordan jeg skal gå fra sittende til stående stilling og hvordan jeg skal komme meg opp fra senga. Ut i fra det jeg fikk råd om fra fastlegen er det omtrendt de samme rådene som gis til dem som har bekkenløsning. Men jeg har vondt og er utrolig trøtt i dag, sikkert fordi hun har trykket rundt over alt.... og alle ledd er vonde....
Juni prinsesse Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Kom deg til kiropraktor! Jeg trodde også jeg hadde bekkenløsning, og hylte når han trykket på enkelte punkter. Spesielt to på hver sin side nederst på ryggen, rett i overgangen til rumpeballene, ca 5 cm fra ryggraden. Det var en bekkenlåsning, jeg har hatt 5 behandlinger og er helt fin igjen! )
*toppris* Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 slenger meg på her.. kiropraktor er bare herlig!
Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 jeg holder meg til kiropraktor, jeg å!!:)Jeg har ikke bekkenløsning, men veeeldig stiv muskulatur fra korsryggen og helt ned til storetåa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå