Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 dere får kalle meg gal eller noe men jeg har ønsket meg stor familie lenge..har en jente fra før..og nå har vi prøvd i 4 år med å bli gravide..og siden det tar lang tid så kunne jeg tenkt meg tvillinger..uff det er ikke lett jeg har det ikke bra sliter med sånt jeg.Tror dere jeg kan få hjelp? vi bir i Danmark meste tiden av året da så det må bli her.hjelp meg jenter. vil ikke få kjeft bare hjelp.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Siden dere har forsøkt i 4 år uten å bli gravid... Har du vært i kontakt med lege og evt fått henvisning til kvinneklinikk for utredning og hjelp der?? Eg gjekk på hormonkur for å bli gravid, fekk vite at sjansen for å få tvillinger/flerlinger var der, men hadde aldri trudd det skulle skje oss... Men trur ikkje du kan få hjelp for å få tvillinger... Ved ass. befruktnining (innsetting av fleire egg) og hormonbehandling vil jo sjansen vere der, men ingen garanti...
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Vi fikk tvillinger etter IVF-beh. Fikk faktisk tilbud om to egg for å øke sjangsene, og jammen klaffet det for begge eggene. Nå er det kommet nye regler i Norge der man bare får ett egg, to dersom kvaliteten er dårlig eller høyere alder hos mor. Det kan jo være at regelene er ulike i Danmark. Etter 4 år med prøving bør dere nok oppsøke spesialist for i hvertfall å finne årsaken. Lykke til. Enten det blir ett eller to barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå