Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Nesen min kunne blitt med i Marvel-universet,det er jeg sikker på. Jøje som alt lukter. Og da helst dårlig. Var i byn i går og ble kvalm over eksos-lukten. Jeg ble lykkelig da jeg gikk inn i en gågate, nesten uten eksoslukt jo! Parfymefruer på bussen er helt grusomt! Mannfolk med svettelukt ( jeg kjenner visst svettelukt der ingen andre gjør det...kremt)...Æsj! Nyrøykte/nysnuste folk gir meg brekninger... Middagsrester er helt fælt, gubben må gjerne fjerne dem med en gang etter middag,jeg klarer ikke litt av lukten engang... Og stakkars gubben. Han kan glemme morgenkyss med den morgen-ånden... Den er jo ikke gale til vanlig,men soveånde nå er helt fælt. Hvis jeg legger meg etter ham må jeg gjerne få ham til å puste i en annen retning enn min. Han må snu seg vekk...Stakkars... Hvor lenge skal dette vare da? Husker jo at jeg reagerte på litt lukter da jeg var gravid for 3 år siden...Men dette er jo ekstremt! Hehe,husker da også at den beste lukten i verden var av sorte boss-sekker når de rulles ut fra rullen sin. Mmmmmm! Heldigvis er småens bleielukter og slikt fortsatt helt greit Er jeg helt sprø eller er vi flere? Favoritt- og værsting-lukter anyone?
kulefisk1 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Gjett om jeg kjenner meg igjen hehe. Noe av det som lukter aller verst nå for tiden, er stekeosen som blir når gubben steker koteletter. Noe som da også er hans livrett omtrent. Det lukter så fælt at av og til må jeg bare gå og legge meg hehe. Om han har blitt fornærma over det? Jooo har hendt Ellers så lukter tøymykneren jeg bruker nå ikke spesielt godt, og slett ikke det som var min tidligere favorittsjampo
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Å ja da. En periode klarte jeg ikke lukta av mannen min engang! Ble kvalm hvis han kom for nærme Hehe... heldigvis ahr det gått over nå da- og han har jo ikke luktet noe annerledes stakkars, det er jo bare luktesansen min som har vært helt på bærtur. Har fortsatt litt problemer med lukta på badet her hjemme. Har jo hatt hyperemesis og tilbrakt en del tid over do og fortsatt blir jeg av og til kvalm av lukta på badet. Selv om det egentlig ikke lukter fælt der.
to tette og ei badehette:o) Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 hehehe, jeg kjenner meg igjen:o) Jeg er ikke gravid nå, men det sitter friskt i minnet om hvordan det var:o) Det værste til meg var å gå på do etter andre, trodde jeg skulle spy. Jeg gikk ikke på do jeg hvis jeg visste at noen hadde vært der rett før meg. En annen ting var en grønnplante jeg hadde fått av søstra mi som hu ikke ville ha lengre. Den hadde aldri blomstra, men da jeg fikk den kan du tro den blomstra for fullt. For en grusom lukt, det endte med at jeg måtte klippe av blomstene på den, og da døde seff hele planten etterhvert.
Mammaioktober Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg HAAAATER lukt av kjøleskap, og har måttet slutte med parfyme Det eeeeer så ekkelt!!
Sjarmi Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Åååå det var godt å se at det ikke bare er meg,.....hehe! Samboer'n min tror jeg er blitt gal! Jeg takler ikke lukten av deo'n eller ansiktskremen hans.......så de måtte han bytte ut. Har aldri røyket selv, men har aldri plaget meg at andre gjør det, men nå takkler jeg ikke røyk lukt!! Og når Obs steker kyllig.......uff.....grøss.......og jeg som egentlig ELSKER kylling!! Skjønner jo at mannfolka tror vi blir litt kokko.......trodde faktisk kusinen min overdrev da hun var gravid, men skjønner henne jo veldig godt nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå