Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hvordan har dere det? Min kjæreste vil l at vi til og med skal kjøpe hvert vårt brød hvis vi blir samboere!!! Hvis vi er ute og tar en kaffe, så kan ikke en betale og gjøre opp etterpå. Nevne at vi ahr bodd sammen før, kjøpte da datautstyr sammen og betalte 5000 kr hver. Tre måneder etter flyttet vi fra hverandre. Har ikke fått noe penger tilbake for det. Har et barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 hei... det der föler jeg blir feil i ett forhold... hvorfor skal dere det mener han? tjener han mest blir det jo feil for deg .. dere har ett barn sammen men hvordan skal dere da dele utgiftene på dette? vi har vär sin konto men pengene går om hverandre.. å det er det beste lösningen for oss ... trenger ungene noe vet de at de kan gå til begge og spörre etter penger å de trenger de andre ting så får de det.. hadde vi skullet ha delt ökonomi hadde jeg värt ute og sykklet for lenge siden .... for min kjäre tjener mye mere enn meg... å hvorfor skal han kunne spare og ikke jeg pga han tjener mere... nei du det der har jeg sett på andre gjör og det har ikke endt bra.... ps håper du tjener mere enn han hihihi håper du ble litt klokere..om ikke sorry(",) lykke til i allefall(",)
Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Han høres ganske syk ut. Hvis han tror dere kan holde hver deres penger atskilt så er han enten veldig, veldig gjerrig eller sykelig opptatt av penger. Ikke flytt sammen med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå