Gå til innhold

Er det veldig teit å


Anbefalte innlegg

Skrevet

invitere en jeg har data litt hjem til meg?

Har såååå lyst å møte han igjen, har data han litt siden januar, så tenkte å sende han ei mld å spørre om han ville komme hit å spise middag en kveld etter ungene har lagt seg... Eller virker det teit?

Har ikke muligheter for barnevakt for tiden, så vanskelig å komme seg ut av huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invitèr han du :) Jeg ville blitt glad hadde jeg vært han!

Skrevet

Da har jeg sendt han mld... kjenner jeg er nervøs for svaret! Føler meg skikkelig fjortisforelska her... :P

Skrevet

Har du fått svar???:)

Skrevet

Nope, men vet han jobber til 20 i kveld, så regner med det drøyer litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...