Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 invitere en jeg har data litt hjem til meg? Har såååå lyst å møte han igjen, har data han litt siden januar, så tenkte å sende han ei mld å spørre om han ville komme hit å spise middag en kveld etter ungene har lagt seg... Eller virker det teit? Har ikke muligheter for barnevakt for tiden, så vanskelig å komme seg ut av huset...
mai^prinsessa Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Invitèr han du Jeg ville blitt glad hadde jeg vært han!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Da har jeg sendt han mld... kjenner jeg er nervøs for svaret! Føler meg skikkelig fjortisforelska her...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Nope, men vet han jobber til 20 i kveld, så regner med det drøyer litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå