Gå til innhold

Hovent underliv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Underlivet er blitt skikkelig hovent allerede...det ser ikke pent ut!

Nei nå tror jeg at håret skal få vokse gitt så det ikke blir fullt så synelig.

Kjenner jeg vil ikke engang vise meg for mannen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei..samme her..er veldig hoven.blir nok å la noe hår vokse der nå ja..ikke så lett å få det bort nå heller med magen i veien..er heller ikke fristet til å vise meg for min mann...håper det blir litt normalt igjen etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er fordi det er større blodtilførsel der og alt blir mer elastisk for at man skal utvides uten å sprekke i huden..hadde ingen plager med dette første gang så er ikke alle som merker det.. men jeg kjenner det denne gangen at det er hovent og til tider litt ømt..men er jo bare som det skal være..er jo så mye som er normalt når man er gravid=)jeg bare passer på å ta knipe øvelsene for å ikke miste helt kontroll der nede..ønsker ikke å bli ødelagt...har vært flink de siste dagene med knipøvelsene og det har allerede hjulpet noe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker i grunn mer på at det er skikkelig ubehagelig å være hoven der enn hvordan det ser ut men veldig glad for at det er flere enn meg og at det er normalt - var litt engstelig her nå, husker ikke at det var sånn forrige gang :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...