Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 hvor tar jeg kontakt? er det ikke i svømmehallen i sentrum?
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Å, nå tenker jeg hardt, her... Du vet det eldresenteret (??) ved det museet som viser hvordan det så ut i gamle dager? Der var vi Kjempe koselig!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Kongsgård heter vel det? Eller no liknende, hehe.. Fins også babysvømming på Hellemyr, der skal vi iallefall!
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 årh.. vanskelig uten bil da gitt.. vi bor på øya.. litt kronglete til hehe..men det virker jo nesten uunværelig da.. en må jo bare. har de ikke noe i svømmehallen da?
shewolf og 2 valper Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Det er babysvømming 3 steder i Kr.sand. Kongsgård, Svømmehallen i sentrum og på Hellemyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå