Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tar jeg kontakt? er det ikke i svømmehallen i sentrum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, nå tenker jeg hardt, her... Du vet det eldresenteret (??) ved det museet som viser hvordan det så ut i gamle dager? Der var vi :) Kjempe koselig!

Skrevet

Kongsgård heter vel det?:) Eller no liknende, hehe..

 

Fins også babysvømming på Hellemyr, der skal vi iallefall!:)

Skrevet

årh.. vanskelig uten bil da gitt.. vi bor på øya.. litt kronglete til hehe..men det virker jo nesten uunværelig da.. en må jo bare.

 

har de ikke noe i svømmehallen da?

Skrevet

Det er babysvømming 3 steder i Kr.sand.

Kongsgård, Svømmehallen i sentrum og på Hellemyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...