Mama Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Uff og uff. I går var jeg så stressa på jobb, at jeg glemte både å drikke nok og å slappe nok av innimellom (jobber på sykehjem) Ble da obstipert med en gang, og måtte sitte og trykke på do når jeg kom hjem. Oppdaget deretter at jeg var opphovnet og varm i skjeden, og så EN BLODÅRE SOM VAR BLITT STOR! Andre som har opplevd dette, er det en åreknute, og vil den kunne gå bort?? : (
Nummer1 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Eg har ikkje opplevd dette sjølv, men for berre nokre dagar sidan fortalte mamma meg at ho opplevde dette då ho gjekk med meg. Plutseleg ein morgon hadde ho ein utposning hengande mellom beina - så ho fleipar alltid med at svangerskapet fekk ho til å skifta kjønn ;-) Trur åreknuten gjekk vekk heilt av seg sjølv, men ho sa ingenting om kor lang tid det tok... Uansett er det ikkje farleg!
Mama Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Takk for at du sier det går over, da. Håper det kan gå over før fødselen, og at det skjer av seg selv..
taz Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Hei. Vil bare si at jeg har det samme som deg. Fikk helt panikk da jeg oppdaget det. Fant en stor åre på låret også. Håper virkelig at dette går bort. Er sykepleier og har det på samme måte som du at jeg til tider er veldig stresset og glemmer å drikke. Kan ikke huske at jeg hadde dette i forge svangerskap.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå