SOMMER :) Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg blir gal! Jeg støvsuger ofte (annenhver dag ca). Men det samler seg alltid støv rundt stolbein og bordbein. Og da må jeg jo løfte alle bord/stoler og støvsuge hvert enkelt bein. Kan ikke huske,der var slik da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine- en gang i forrige århundre. Kanskje jeg som husker dårlig... Er det slik hos dere? Er det noen måte å unngå dette på???
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Ja!! Støvet setter seg fast på de der klistermerkesakene under stolbena, og det er IRRITERENDE! Har ingen råd, da jeg sliter med det selv :/
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Det er slik hos oss også!! Støvet samler seg på sitteplaten på stolene også (vi har ikke skaffet oss puter enda) og på de "fjølene" som går under bordet. Jeg blir gal!! (Swiffer er min venn) Jeg kan heller ikke huske at det var slik hos mine foreldre. Jeg ser heller ikke at andre har det slik hjemme hos seg. Men, jeg tror det rett og slett er fordi jeg tar det mer avslappet da... Ser ikke så nøye etter.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 er sånn her også, og om du legger til det faktum at vi har 1 hund og 2 rotter som røyter og støver noe vanvittig så skjønner du sikkert at det er værre hos oss. hehehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå