Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!


♥ Notie♥

Anbefalte innlegg

Søndag 1. mars, fire dager før termin, kom den vesle jenta mi til verden. 3088 g og 49 cm og helt perfekt!

 

Riene startet i totiden på natten og var allerede da ganske intense og hyppige. Klokken 13.20, nesten tolv timer senere kom det lille nurket, med armen oppe ved hodet i ekte supermann-stil..;)

 

Hadde en flott fødselsopplevelse selv om det hele var intenst og innmari vondt da det sto på, men en super ektemann og en fantastisk jordmor gjorde at jeg sitter igjen med en veldig god følelse etterpå og gjerne gjør dette igjen etterhvert:)

 

Nå koser vi oss hjemme og prøver å finne ut hvordan sånne små krabater fungerer - ikke bare enkelt;)

 

Lykke til alle dere som går og venter, håper dere får en like fin slutt på svangerskapet som jeg fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med den lille jenten!!!

 

Veldig godt å høre at dere hadde en god fødsels opplevelse sammen, at kjemien med jordmor stemmer har også mye å si.

 

Grattis igjen og nyt tiden fremover;)

 

Er selv i uke 39 og lurer fælt på når det hele kommer til å skje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med bebisen!

Jeg fikk selv jenta mi den 17 februar, til tross for Ul termin 16 mars. Styggbom. Jenta mi var omtrent akkurat like stor som din. 3030 g og 49 cm! Utrolig kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...