Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna?


*inepetrine*

Anbefalte innlegg

Jeg har termin helt i begynnelsen av April. Bor på Østlandet og kan jo være både vinter og tidlig sommer når babyen kommer. jeg har tenkt at det holder med lammeskin og dyne oppi softbagen jeg har. søsteren min dermiot mener jeg er komplett idiot dersom jeg ikke putter babyen i vognpose.. Hva gjør dere andre aprilmammaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin i miden av april, bor i trøndelag, men har ett tøvet teppe og dyne i vognen... stakkers liten svetter jo bort om man bruker vognpose på den tiden av året.

så tror ikke du trenger noen vognpose altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt lammeull skinn til å ha i vogna, så dyne og teppe. Vognposen får vi ta til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9. april og vi har kjøpt lammeskinn, dundyne og ullklær. Det håper jeg holder. Vognposen kjøper vi til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vognpose liggende etter sist gang, så tenkte prøve den først, synes det er mer praktisk jeg da, smak og behag, men om det blir for varmt må vi ut å kjøpe lammeskinn da tenkte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, har termin 19 paril jeg har ikke tengt å ha i en tykk vognpose, tror det kan bli litt varnt. men min søster har sagt seg villig til å prøve å lagen en vognpose i flisstoff. tror det kan bli bra, enkelt med en pose;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt til å ha lammeskinn, dyne og evt. teppe. Bor på Østlandet og har termin i midten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tenkt å se an været. d kan være veldi kaldt i april også. har både vognpose, vogndyne , vognteppe og saueullskinn.

så vi får se hva vi gjør :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg har termin 1 april. Jeg har både skinnpose og dunpose til vogn og sete (hadde fra førstemann) kommer til å bruke skinnposen første mnd.Har mann skinn i bunn med en god dyne og pledd over så holder det lenge så sant det ikke er minus 10 ute.. Ofte så blir barn kledd og pakket inn i for mye.Viss jeg var deg ville jeg sett ann temp. når du får.

Du trenger jo pose til høsten,kanskje du kan få ett godt tilbud nå.:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 10. april og bor i Vestfold. Her kan det jo være både surt vær og flott vår vær på den tiden, så jeg ser an jeg. Har kjøpt en EasyGrow dunpose med skinn til å legge inni på vinteren. Har også et annet skinn som jeg kan ha i vogna om jeg bare bruker dyne over etc...så er godt sikra:) Ser an været når den tid kommer:)

 

Du kan jo kjøpe pose nå og få en god pris da...selv om du ikke skal bruke den før til høsten/vinteren. Alltid kjekt å gjøre et godt kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skinnpose til førstemann (hjemmelaget med vevd åkle på ene side og saueskinn inni) Den var helt super sist, brukte den til jenta vår som også er født i april!

Ellers ble det utover våren/sommeren lett dyne eller pledd - alt etter temperaturen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...