♥ Notie♥ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Søndag 1. mars, fire dager før termin, kom den vesle jenta mi til verden. 3088 g og 49 cm og helt perfekt! Riene startet i totiden på natten og var allerede da ganske intense og hyppige. Klokken 13.20, nesten tolv timer senere kom det lille nurket, med armen oppe ved hodet i ekte supermann-stil.. Hadde en flott fødselsopplevelse selv om det hele var intenst og innmari vondt da det sto på, men en super ektemann og en fantastisk jordmor gjorde at jeg sitter igjen med en veldig god følelse etterpå og gjerne gjør dette igjen etterhvert:) Nå koser vi oss hjemme og prøver å finne ut hvordan sånne små krabater fungerer - ikke bare enkelt;) Lykke til alle dere som går og venter, håper dere får en like fin slutt på svangerskapet som jeg fikk!
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer så masse!! Håper du nyter mammarollen!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer så mye med jenta, kos deg!
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer så mye! Kan nesten ikke vente til å se babyen vår!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer så mye! Godt å høre om positive fødselsopplevelser :-)
lillenemi Skrevet 11. mars 2009 #12 Skrevet 11. mars 2009 Gratulerer! Kjenner at jeg ble litt misunnelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå