Gå til innhold

Hvem bryr seg om mannen knuller en annen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Asså herlighet.. menn er så enkle og man forstår jo det at hvis en mann som elsker deg knuller en annen dame så er jo det bare fordi han er kåt og har lyst å prøve ut litt.. kunne ikke brydd meg mindre om minn mann hadde ligget med en annen dame.. det er jo meg han elsker.. men om han hadde hatt et FORHOLD til en annen dame.... ja da hadde det vært en annen sak!!! Må si det er mangen her inne som er litt for emosjonell følsom og hårsår.. ro dere ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjære vene. La nå mannen bare holde på med sitt, ikke sant? Det er jo tross alt hans privatliv!

Skrevet

hehe

ikke alle har likt syn på sex og kjærlighet. for meg hører de to sammen ogderfor mener jeg at min mann ikke skal ha sex med andre enn meg. jeg er skal heller ikke ha sex med andre enn han.

men vet om folk som har såkaldte åpne forhold og for dem fungerer det sikkert greit. men det er ikke noe for meg. dessuten så har de fleste såkaldte åpne forhold ofte resultert i konflikter rundt temaet. da en etterhvert altid vil ønske å endre reglene. det har i hvertfall vertslik i de tilfellene jeg kjenner til.

Skrevet

Hvorfor giddere dere å svare seriøst på et spøsmål som åpenbart er til kun for morro skyld??

Skrevet

Ja bedre han raser fra seg på byen enn at han hopper på meg når han kommer hjem. Liker ikke alkaholånde.

Men han MÅ bruke kondom!

Skrevet

tja si det kanskje fordi det er et ømt tema for mange, det er jo noe de fleste på en eller annen måte frykter at skal skje dem.

gidder ikke lameg provosere derfor svarer jeg heller erlig. uten å humorisere eller bagatellisere den ene eller den andre veien.

Skrevet

Åpne forhold er in! Knull den man vil knulle.. Orgie og swingers er digg!

Skrevet

I did NOT have sexual relations to that woman!!!

Skrevet

Dette er kanske ment for å provosere, men det noen som synts det er greit. Andre igjen velger bare å la utroskap passere med den argumentasjonen, uten å egenlig å syntes det er ok. De tar et valg.

Når alt kommer til alt er det paret selv som må definere hvor grensene går. For meg er det løyn som ikke fungerer, det sagt...jeg er ikke for å dele.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Helt enig.LITT privaliv må man jo kunne ha:) hehe

Skrevet

HAHAHAHA Sånn kunne jeg aldri ha hatt det! Kos dere med det åpne forholdet deres!

Skrevet

Herregud da....alle med litt forstand vet jo at når mannen blir kåt må man tilby det man har på hjemmebane, så slipper man utroskap og andre kjønnsykdommer i hus ;)

Skrevet

Fint for deg.

Men jeg har tenkt å være gift med samme mann til jeg dør.

Så noe tafsing er ikke aktuelt her.

Hadde ikke klart det heller for jeg elsker han.

Og jeg tror at om du VIRKELIG ELSKER noen er det ikke problem å være monogam..enkelt og greitt.

Skrevet

Seriøs her altså men tanken på at mannen min skulle være utro gjør meg ikke så mye. Er jeg ikke skikkelig glad i han da mon tro--hm? Selv kunne jeg ikke tenke meg å være utro men om han hadde innrømmet et sidesprang (ikke forhold, det er noe annet) så hadde jeg blitt forbannet men hadde ikke vurdert å gå i fra han engang. Orker hvertfall ikke bruke en kalori på å bekymre meg for utroskap eller sjekke hva han holder på med når han jobber mye overtid etc.

Skrevet

Jeg har sagt til samboeren min at om han skulle finne på å være utro, må han bare ikke fortelle meg det. Ikke at det egentlig er ok å være utro, men det kommer ingenting godt ut av at jeg får vite om det!

Kunne skjedd verre ting enn at han var utro. Han kunne sluttet å elske meg f.eks!

Skrevet

Om min mann ligger med noen annen er det nok ikke bare ett ligg. For han må det være følelser inne i bilde.

Slik er vi forskjellige for for meg er ett ligg bare ett ligg og jeg kunne helt fint ha hatt meg med noen andre uten at det hadde betydd noe annet enn bare sex.

Nesten som om ting er snudd på hodet hjemme hos oss. Her er det også jeg som har størst sex behov.

Prøvde å foreslå at vi skulle kunne ha sex med en annen kanskje 1 gang i året eller noe, men det ble nedstemt med en gang.

Jeg elsker mannen min så jeg godtar jo det.

Skrevet

hadde kjæresten min hatt seg med noen andre, så hadde forholdet vært over. Men har heldigvis en kjæreste som ikke tolererer utroskap, da han har opplevd det i tidligere forhold.

Skrevet

Om man virkelig elsker noen så frister ingen annen rett og slett. Enkel logikk min venn! Men.. for all del, om du vil lulle deg inn i din egen godtroenhet så vær så god! Hellig er de enfoldige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...