Gå til innhold

Noen som er begynt å tenke på flere barn?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Personlig er jeg så redd og skremt etter fødselen at jeg vet ikke om jeg tørr... Men har så lyst å gi lille gullet søsken. Og er så glad i barn selv og har egentlig lyst på 3-4 barn.. Og så har jeg så lyst å få oppleve dette store øyeblikket når de er kommet ut og du får se dem for første gang.... Det er bare helt vanvittig for en følelse det var.

Litt rotete skrevet dette, men det er følelsene mine, og ikke alltid lett å skrive dem ned. Men konklusjonen er altså at hele meg ønsker flere barn, men vet ikke om jeg tørr..

Og så lurte jeg også på når dere andre har tenkt å begynne å prøve? Jeg kommer uansett ikke til å begynne å prøve før John Adrian er et år, men vil ikke vente så mye lengre enn det heller, pga min alder, og at det er kjekt for de små å være litt jevngamle..

Så nå lurer jeg veldig på hva dere andre tenker om dette, og når dere eventuelt tenker å begynne å prøve igjen?

Jeg er forresten 30 år i mai, og har bare et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min samboer nekter å la lille Theo bli enebarn så han ønsker seg både 3 og 4 barn. jeg derimot har alltid ønsket meg bare et barn, å det har jeg fått nå, så jeg har ingen hast med å produsere flere barn.

jeg hadde jo en perfekt fødsel på bare 5-6 timer, så jeg skal ikke klage, men alikevel vet ikke jeg heller om jeg "tørr" en gang til.

vi får se hva tiden bringer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah! Har begynt å tenke på flere barn for flere uker siden : ) Gleder meg til å være gravid igjen for det var så koselig å spennende. Gruer meg ikke til å føde igjen for jeg hadde en rask og lett fødsel. Det eneste jeg gruer meg til er den første måneden med ny baby. Masse skriking, masse amming og enormt søvnunderskudd. Huff, det frister ikke med det første.

 

Mannen min gleder seg som en helt til å begynne å prøve igjen, hi hi. Sex hver dag...

 

Er snart 30 jeg og, så tror vi kommer til å begynne å prøve når lillegutt er ca et år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tenkt på flere barn. Vi har en gutt som akkurat har blitt 2 år, og fikk en tulle på julaften 08. Så vi er godt fornøyde med de to barna våres. og jeg føler meg utrolig heldig som har fått to friske, rolige og herlige barn. Trives også godt med å være såpass "ung" tobarnsmor. ( er 26 år.. så er vel kanskje ikke akkurat ung ung, men litt ung da! hehe)

 

Kan jo hende jeg ombestemmer meg da.. men tror egentlig ikke det.. sambo er også der at to holder..

Har hatt lette og raske fødser ( 25 minutter på første, og 1 time på nr to).. og barn som skriker lite og sover mye.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, som deg, rimelig skremt av forrige fødsel enda. Endte med hastekeisersnitt etter to lange døgn med rier.

Vi har lyst på et barn til men ikke enda. Er 30 år jeg også, så det blir nok ikke mange år mellom dem, men nå skal jeg kose meg med lillemor og prøve å bli motivert til ny fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...