Gå til innhold

Finnes det noe som fungerer mot snorking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor får jeg isåfall kjøpt dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Operasjon?

Sambo har prøvd mange av disse produktene man får på apoteket uten særlig hell :(

Skrevet

Må signere *BluBb* her. Ser ut som at operasjon er det eneste som faktisk funker. Min har prøvd det meste av plaster, spray og you name it ... ingen effekt i det heletatt ;-(

Skrevet

Et kraftig slag over neserota :S

Skrevet

samboeren min snorker.. HØYT og konstant gjennom hele natta. Fant faktisk et produkt på apoteket som fungerer på han ihvertfall. Silence, heter det. En slags skum-spray som sprayes bak i svelget. Var veldig skeptisk, og trodde også at operasjon var eneste utvei. Men det er tydeligvis verdt et forsøk. jeg har aldri sovet så godt på 4 år:))

Skrevet

Var det jeg var redd for ja .... :( Så det var en type spray hvor man kunne få igjen pengene dersom det ikke fungerte, så går jo an å teste den. Er vel laaaang ventetid på operasjon for snorking uansett.

Skrevet

Han bør kanskje sette seg opp til oeprasjon da etterhvert, er jo helsefarer som følger med snorking.

Har selv snorket siden jeg var nyfødt (skikkelig ille snorking....), og har hatt 3 operasjoner (1 : hals, fjernet drøvel og deler av bløtganen bak, rett inn og ut samme dag. 2 : nese, rettet skillevegg som var skjev, rett inn og ut samme dag. 3 : fjernet mandler, denne hadde ikke så mye med snorking å gjøre, men fjernet de alikevel, narkose, sov over 1 natt på sykehuset).

Og det virket hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...