ambroxia Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Vet ikke om dette har noe med graviditeten å gjøre ,men kansje noen kjenner seg igjen å vet hva det er .. Får plutselig kjempe vondt i midten av ryggen som går opp til nakken å litt oppover hodet. Er som om alt stivner! Går fort over.. Men veldig vondt å ubehagelig når det skjer, må stoppe med det jeg gjør pga det er så fælt.. Kan virke litt som at det prikker samtidig. Noen som kan kjenne seg igjen på en eller annen måte å vet hva det er ? Har bare plutselig begynt å komme, vært litt over en uke, så kommer det en eller to ganger om dagen ca... Begynner å bli litt "redd" det er noe farlig, men skal vel litt til... Er foresten 37, snart 38 uker på vei..
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 hei her kjenner eg meg igjen... eg tror at det kommer av at det er en nerve som kommer i klem i enkelte situasjoner eg er i. siden barnet og vi begynner å bli så "store" nå er 38.4 i dag eg da.. men eg har ikke forhørt meg med noen om det.. så sikker er eg ikke.. men det er veldig ubegagelig når den ilingen kommer oppover ryggen og opp i nakken ...
ambroxia Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 så fint å høre det ikke bare er meg .. skal til legen på fredag å tenkte høre med han ang dette..
ambroxia Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Vært hos legen.. Det er no slags kramper, ettersom magen blir så tung blir det mer for ryggen å bære på å da kan man få kramer i ryggen som går helt opp til hodet ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå