Snuppa & llillebror Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 ...hva kan man gi i 75 årsgave til besteforeldre? Både bestemor og bestefar blir 75 i april...trenger tips om gave. De vil ikke reise bort.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Mine besteforeldre ønsker seg aldri noe, har alt de trenger sier de (og det stemmer vel for så vidt også), så det er alltid vanskelig å finne noe gave til de til bursdag/jul. En gave som ble satt stor pris på hos mine besteforeldre var ei fotobok som jeg lagde. Jeg kontaktet alle barna deres og barnebarna og fikk de til å sende meg noen bilder av seg selv og sine. Jeg lagde fotobok hvor først hvert av barna til mine besteforeldre fikk et par sider hver, deretter fikk hvert av barnebarna (og eventuelt deres kjæreste/samboer/ektefelle) noen sider hver og til slutt oldebarna. Ellers kan ikke bestefaren min få noe bedre enn kake til bursdager og jul da. Han elsker kake! Han har derfor fått et gavekort/klippekort på kake, slik at han kan "bestille" seg kake fra meg når han måtte ønske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå