Gå til innhold

Unge mødre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange man ser i kun 1-2 episoder? Er de ikke spennende eller for ordentlige for tv? Vi ser jo ikke mer til hun der firkirte, eller hun fra fr.stad som skulle ha en baby til..

 

Og hvor lenge filmer de egentlig? Siden hun som er nå, med adhd.. Hun drakk jo og festet forrige episode, denne episoden skulle hun jo ha barn om 4mnd.. :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er synd vi ikke ser mer til hun i fr.stad ja... hadde sansen for henne...

de andre gjør det desverre underholdene å se på serien!

 

Har også reagert på hun med adhd... driting i en episode for så å skal ha barn om 4 mnd i neste... håper VIRKELIG det er 5 mnd etter sist episode...

Skrevet

De klipper det slikt det lager best tv. Hadde en vennine som var med, de klippet slik at det framstilte henne som en dårlig mor, etter det mistet jeg sdansen for hele programmet. Det skal liksom være en positiv serie men de klipper det slikt at det lager bra tv og setter noen av de som er med i dårlig lys, Smakløst spør du meg..

Skrevet

Hadde jeg vært med i den serien så hadde de ikke kunne klipt i sammen at vi gjør noe "dumt".De hadde ikke greid å klipt det sammen til at jeg ble en dårlig mor,for det er jeg ikke..Så de klippa som er med i serien er jo noe de som er med i unge mødre må stå for..Vis de er så redde for å bli sett som en dårlig mor.Så la vær å ha med filmteamet når du er på fylla da.

Skrevet

ja det er noe med at når du tar med filmteamet på fest, røyker 10 sigg på lekeplass ol, så er det noe som representerer dens livsstil.. mener nå jeg... når det gjelder hva de sier så kan det klippes mer uheldig, selv om du har jo faktisk uttalt det også.

Skrevet

En må jo ha sagt/gjort det for at de skal ha det på film, så man må jo kunne stå for det som blir vist, men ja, de er dødsgode til å klippe ting til deres fordel. Det har jeg sett bevis på angående meg selv:) Men nekter å tro at en god mor kan bli fremstilt som en dårlig mor i serien, bare fordi de "klipper det sånn".. Er man en god mor så skal det mer til enn litt redigering for å motbevise det.

Skrevet

du er jo bare så søt da melamin..

Skrevet

satt og lurte på en ting idag...hehe..

for å komme med på programmet, må en legge frem en skikkelig story da eller?

F.eks du som skulle gifte deg... Tror du det var derfor de valgte deg? Siden du skulle overraske bf?

 

Og hvor mye får dere for å stille opp?

Skrevet

Husker ikke om jeg fortalte om gifteplanene på intervju, men de visste jeg var forlovet og vi tenkte på å gifte oss selvfølgelig..

Næ, jeg vet ikke hvorfor de valgte meg, for å gi seere en sjanse til å gå på do under episoden?:P Jeg er jo ikke mye spennende å se på!

 

 

Skrevet

Jeg syns at du er søt.. :) Hvor mange sesonger er du med i?

Skrevet

Det er tross alt3. eller 5. sesong,- eller noe sånt..Og man bør skjønne at ved å melde seg på så vil de "Klippe" det slik at man virker mest mulig tilpasset "stereotypen" ung mor...

 

Ja,- man tar ikke med filmteamet på fest,- eller rånetur.... FOR eksempel..Og har man tendenser til å snakke FØR man tenker,- så er det ikke lurt å melde seg på,- og unnskylde se gmed at man virker dum fordi man "snakker før man tenker":..Da har man til og med HANDLET før man tenker...og DET finnes det ingen unnskyldning for..:o)

 

He,he,- du "do-innslaget",- tror faktisk du er det...Hittill har jeg ikke funnet noe å "sette fingeren på";- når du har vært på skjermen :o) Og JEG er kritisk altså ;o) På alle andre har jeg MÅTTE slå over til "Charterfeber" fordi jeg blir så flau på deres vegne..Også ser jeg på Charterfeber til noen der gjør noe så flaut at jeg slår TILBAKE til "Unge Mødre"....

 

Og slik går tirsdagskveldene mine..Barna er i seng, jeg trener mens jeg ser på,- så har LITT god samvittighet da :o)

 

 

Skrevet

Hun kjedelige som tvang forloveden sin til å gifte seg med henne. ;)

 

Anonym, det kommer nok ting du kan sette fingern på etter hvert. Jeg har sett alle episodene, og ja, de klipper det til for å lage sine egne historier ut av "mine historier".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...