Gå til innhold

Hva er favorittleken?


Gjest

Anbefalte innlegg

Mini er kjempeglad i bøker, og det koseligste han vet er å sitte på mammas fang og lese om "lille larven aldrimett". En kjempefint bok!

 

Ellers så er gåbilen populær, både til å kjøre med og til å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøker, innebandyutstyret mitt(ball, kølle og keeperhjelmen), nøkelknippet mitt/mannen sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst liker hun å være aktiv, klatrer opp og ned i sofaen, henter krakken og klatrer opp på armlenet på sofaen og hopper ned i sofaen, henter stol og klatrer opp i senga og hopper i senga, sklir i sklia, klatrer opp på spisebordet via Tripp-trapp'en osv...

(Og mor har stadig hjertet i halsen ja!)

 

Ellers liker hun ting med lyd, våre mobiler er best, leketelefoner kommer på en god nummer to... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gåbilen er stas, og å rulle rundt og deise på rumpa ned i sofaen sin (barnesofa). Han bruker også mye tid på å putte lekekoppene oppi hverandre i riktig rekkefølge og å prøve å stable de oppå hverandre. Ellers er lekebiler og leketraktorer populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er favoritten min mobil som eg prøva å gjømme, men som ho finner:D

Ellers lika ho å klatre, spesielt i den lille stolen sin;)

I det siste har ho begynt å "lese" masse bøker:) Og dukka må være me overalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittaktiviteten er å se ut vinduet på alle bilene og bussene som kjører forbi. Han er veeeeldig opptatt av biler. Ellers liker han Tupperware sin "putteball" Jeg tar ut de ulike figurene og han og jeg putter dem inn igjen. Ellers er det gøy å gå og leke med ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så artig med de små er at det hele tiden forandrer seg. Nå er det bøker som er det store, her leses det mange timer om dagen. Ellers elsker hun å være ute, snø er godt det! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...