erteposen + 4 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Guttene mine skal i bursdag i dag, og jeg må få kjøpt en gave. Jenta gir så fine ting til mine, og nå er jeg helt tom. Noen som vet hva som er "in" bland 5 åringer? Hun er ikke jålete, men veldig jentete allikevel. Ei "nøstebarnjente" om dere forstår hva jeg mener.
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Littlest Pet Shop... Sukk sukk jeg sier ikke mer og er så lei av de søte små figurene. Men de finnes i vanlige lekebutikker og ikke bare på nettet, så det går an å fikse i dag.
Tre jenter søte små Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Pollypocket dukkene Barbie Sommerklær Musikk - Malin, Mamma Mia osv Dette er noe min 5 åring liker veldig godt
erteposen + 4 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 Tusen takk for tips.Helt ny verden for meg dette. Aner jo ikke hva polly pocket eller desse dyrene er:) Kanskje like greit jeg venter to gutter til:?
fru tekopp Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Littelest Pet Shop er veldig populært. Og Barbie. Hester og prinsesser. Bøker? Albert Åberg? Geomag? (sånne magneter med noen kuler og noen staver...) En kjole? Lykke til!
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Pet shop er iallefall greit, snille dilledyr men ikke jålegreier... Har vært samlet på i snart 2 år her, Vakkerungen i 1.klasse har med seg på SFO og de ordner og styrer.. Nusselige greier med detaljer og tilbehør men ikke så stæsjete som Barbie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå