monkri mamma til 4 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 hei. j hadde en MA i februar. var på utskraping den 13 februar. lurer på om j kan være gravid alt? har masse utflod. bruker 2 truseinnlegg om dagen. løs i magen er j også. begynte med at j var hard i magen, men nå er j løs i magen. hva tror dere? vet j hadde el for 2 uker siden.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 ja, det kan være en mulighet for det, kroppen er faktisk på "topp" hormonelt rett etter en abort og det er mange som blir gravide rett etterpå..... ta en test!!!!!!!!!
J -76 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Det er vell godt mulig du kan være gravid igjen, har du tatt graviditetstest? Jeg testet positivt på grav.tester 2 uker etter utskrapning, men svakere og svakere, så får du en sterk test nå er det jo gode sjanser for det! Lykke til Monkri :-)
monkri mamma til 4 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 har ikke tatt noen tester. har ikke tatt noen etter utskrapingen heller. er så redd for å få falsk positiv. da blir j så skuffa. når burde j ta en test synes dere?
J -76 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville tatt en test til fredag, er det ikke ca 4 uker siden utskrapning da? Får du en positiv test da er du mest sannsynlig gravid, skal litt til å ha Hcg i kroppen så lenge etter aborten, men det kan skje. Jeg hadde som sagt positive tester i to uker, så helt negative. Lykke lykke til Monkri, håper virkelig du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå