Jente83** Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Vaknet i dag tidlig til blødning.svakt lyserosa.. Har løpt på do i hele dag, har menssmurring og svært "hard mage" (avføring).. må masse på do. Har bare blitt mer og mer blod,en mer friskere rød farge.. men kommer bare når jeg tørker meg..I tillegg har jeg masse mensmurringer,spes i ryggen.. ringte føden i stad og jordmora mente det kunne vere slimproppen som hadde gått.. men det jeg lurer på er kor lenge det er normalt å blø?? Blir jo litt redd da.. tror jeg skal ringe etterpå til føden igjen.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Har ingen gode svar til deg, men jeg hadde bare ringt føden for å få gode svar på de spørsmålene! Her jeg bor er de bare glade til for å kunne svare på spørsmål man måtte ha!
Frk Vims Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Har egnetlig ikke noe godt svar, ring føden du, Hvorlangt er du på vei da?
♥ Notie♥ Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg opplevde akkurat det samme for en uke siden, begynte å blø svakt i tolvtiden på formiddagen. Ringte føden i syvtiden siden det ikke ga seg, hadde liksom trodd det var mer kortvarig hvis det var slimproppen.. de ba meg komme inn på en sjekk, men sjekket ikke meg, så bare på truseinnlegget og sjekket pulsen på babyen. De sendte meg hjem med ønske om snarlig gjensyn - klokken to på natten begynte riene og 13.20 neste dag kom den lille jenta mi til verden! Håper det er noe på gang for deg også da, men ring heller føden en ekstra gang hvis du er usikker, ikke godt å gå rundt og bekymre seg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå