Gå til innhold

kan jeg få komme inn?


maipiken

Anbefalte innlegg

Jeg er graviiiid!!!! jippi..

 

ikke helt sikker på termin, men det jeg vet er at jeg hadde positiv el test 25 feb.. hvis jeg hadde el 26.feb så er termin ca 21 nov, men frem til ul vil terminen være (mensstermin ) være 16 nov..

 

er så glad...men livredd for at det skal skje noe selvfølgelig, men kan ikke gå å tenke på det.... nå er jeg hvertfall medlem her hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye og velkommen til oss=) Alle er nok litt redd for at det kan skje ting men jeg år ikke å tenker på det, da hadde jeg blitt gal. Nå har det seg sånn at jeg har fått bekkenløsning allerede, så dette blir ett tøft svangerskap=( Jeg er veldig glad jeg har dere på bim så jeg kan blåse ut litt møkk før jeg kan fortelle det til resten av min verden=) Lykke til og kos deg masse framover=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk. Blir spennende å følle med på novembermammane her.uff, da hørers ikke bra ut. Stakkar deg då. jeg var heldigvis så heldig å ha et flott svangerskap uten en eneste sykedag forrige svangerskap...hadde bare vanlige småplager. for mye å håpe på at det blir like bra, men håper jeg slipper unna de verste plagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid! Tok mine to tester på tirsdag, og begge var positive...

Så i går bestemte jeg meg for å melde meg inn her, for å få slutt på den akutte trangen med å fortelle hele verden at jeg er gravid... og få liitt mer informasjon, og bare enkelt å ha noen å snakke med.. Dette er vårt første, så er enda smålig i sjokk, men samtidig utrolig glade!

Har vært og er kvalm hele døgnet rundt.. værst på morgenen, og på kvelden.. også en del svimmel.. Så folk rundt meg har allerede lagt merke til det! De på jobben måtte jeg bare fortelle det til, jobber som kokk på et stort hotell, og da er det utrolig mange tunge løft.. Så måtte bare si at fra nå av trenger jeg hjelp og ferdig med det. Sånn ellers er jo kokkejobben en ganske krevende jobb- både fysisk og tenkende.. Så har litt vanskeligheter med å følge på alt det der nå som jeg er såå dårlig døgnet rundt. Har heldigvis mange forståelsesfulle mennesker rundt meg, og det er fint!

Håper alt går bra md de små spirene våre, og at alt går som det skal!

-Lykkelig88mamma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og velkommen i klubben! Vi får håpe alt går bra, men det er klart man er litt nervøs i starten, men prøver å ikke tenke så mye på det. Lykke til i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...